25. november 2011

Skamlen skrider fremad...


Så langt er jeg nået med min skammel nu...


Alle siderne til "kassen" er skåret ud. 
Den kommer til at måle 55cm X 37cm, og jeg bygger den i 9mm birkefiner. 



Det tog mig ekstremt lang tid at save mit "livets træ" ud. 
Jeg brugte den elektriske dekupørsav, men havde ikke tænkt på den faktisk var for lille til at så stort stykke træ. Så måtte bore en masse huller, som jeg så kunne sætte klingen i og save fra. På den måde kunne jeg komme hele pladen rundt. Men det er bøvlet at sætte klingen i hele tiden, så det tog en hel dag.



Her står jeg og arbejder ved dekupørsaven, som jeg efterhånden kender rigtig godt.

3 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud, glæder mig til at se resultatet.

    Ha`en god dag

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor det ser fantastisk flot ud..
    Tak fordi du ville være med til min give away - melder mig som fast læser her og glæder mig til at følge med i dine projekter..

    VH Rikke

    SvarSlet
  3. ihh, hvor ser det altså spændende ud :-)

    SvarSlet