10. november 2011

Værsgo at vælge....

.... en af disse 4 krea-ting som jeg har lavet....

Vær med i en lille blog leg! 
Reglerne er som følger:
  • Jeg sender en gave, jeg selv har lavet, til de første 4, der melder sig til legen på dette indlæg.
  • Jeg sender en gave tilbage til den, jeg selv deltog hos. I mit tilfælde Alice.
  • Når I, der deltager, har modtaget gaven, skal I lave et indlæg på jeres blog med et billede af den, samt linke til afsenderen. I dette tilfælde mig :o)
  • I skal så selv sende legen videre med de samme regler. Det eneste krav til gaven er, at det skal være noget, I selv har lavet.

De fire ting i kan vælge imellem er:
1. Juletræsuro 



2. Træskive til/fra kort - 3 stk.


De kan skrives på med almindelige tusser.

Begge træ ting blev til omme i skolen, ved den store båndsav.


De er lavet af Ask, snuppet fra vores brændestabel.




3. Halskæde - Vinter drømme.


Alle perler brugt er krystal glas, metallet er oxideret kobber.


4. Fimo vedhæng.


Kan bruges i smykker eller til kort og andre krea-projekter. 

Er der ingen tilmeldte senest tirsdag d. 15.11.2011, så laver jeg en giveaway med alle tingene i stedet :-)

3 kommentarer:

  1. hold da op du har haft travelt!

    SvarSlet
  2. Gid jeg havde en mere aktiv blog. Men så må jeg deltage i give away'en i stedet hvis det bliver. Tror faktisk ikke der er nogen læsere på min blog, i så fald vil det blive over facebook.

    SvarSlet
  3. Saraju: Det bliver til en giveaway ;-)Og nu har du i hvert fald mig som læser!

    SvarSlet