22. december 2011

Besøg på; Otto Frello Museet

I går var det min Mors fødselsdag. Hun er fantasy kunstner, så derfor brugte hele familien dagen på, at besøge en af hendes yndlingskunstnere. Nemlig Otto Frello, på VardeMuseum.
 I anledningen af julen, havde de endda en sær udstilling, med nogle af hans nisse malerier.

Otto Frello er mest kendt som illustrator, men han har lavet nogle helt fantastiske fantasy malerier. Det er sjældent man ser en dansker, med så meget fantasi og talent, så jeg synes bestemt varde museum er et besøg værd.


Mit yndlings maleri, er dette af nyhavn.


Detaljerne er simpelthen så sjove. For eksempel at en del af Københavns statuer mødes, og får sig et lille glas.


Eller at bygningerne er kongeligt porcelæn, og slet ikke rigtige bygninger.


Et ekstra tillykke til min Mor, og så slutter vi af med et billed af mig og manden, foran et andet af Otto Frellos fantastiske billeder.

3 kommentarer:

  1. Jeg holder meget af Otto Frellos billeder! De er så flotte!

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig dag i har haft, flotte billeder han har lavet Otto Frellos.
    Glædelig jul til dig og din familie.
    Juleknus herfra

    SvarSlet
  3. Hej Camilla

    Han er en rigtig dygtig illustrator otto frello, der er leveret mange flotte ting fra hans hånd...
    Rigtig glædelig jul til dig og familien..

    Hilsen Sussie

    SvarSlet