21. februar 2012

Jeg har syet mig en taske...

Min gamle taske, var ved at være slidt. 
Med mine nye sy-evner, tænkte jeg, en ny ikke skulle købes, men laves selv. 


Så derfor gik jeg i gang. Lavede selv mønstret, som ikke er blevet helt perfekt.
Synes bunden skulle have været mere flad, men det er svært at forestille sig, når man klipper. 

 På den ene side, har jeg lavet et egern, som applikation. Han prøver at nå et agern på en gren over ham.

 Den anden side, har jeg en lille syngende fugl.


Og så kan den vendes, så den pludselig bare er lyserød. 
Det lyserøde stof er i øvrigt en gammel dug, jeg fandt i genbrug.

10 kommentarer:

  1. Den er blevet fin, godt du fik maskinen til at fungere;)
    KH Sussie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sussie :-) Og ja, det var rimelig heldigt. Foden jeg havde købt fejlede ikke noget. Jeg havde bare sat den forkert på ;-)

      Slet
  2. Den er blevet ret dejlig :o)

    HA`en dejlig dag

    SvarSlet
  3. Sikke sej du er! Flot klaret! Den er virkelig fin!

    Pyt med bunden, så er du blevet så meget klogere :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er jeg ;-) Sådan går det når man ikke vil følge andres mønster...

      Slet
  4. super flot på alle sider :)

    SvarSlet
  5. Hej. Jeg har givet en blog award til dig, jeg synes det er skønne ting du laver . knus.
    Se på min blog http://lissy-hanne.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Lissy!! Det er jeg super glad for...

      Slet