26. marts 2012

Se min kjole...

Den er orange ligesom appelsinen
Det er fordi jeg elsker alt orange
Og fordi en vejarbejder er min ven





Jeg har syet mig en ny kjole. Har brugt stoffet fra noget gammelt retro sengetøj, og en t-shirt som var et fejl køb :-)
Så kjolen er meget bæredygtig, hvilket er heldigt, da det er vores tema omme i skolen lige for tiden.
Jeg er ok tilfreds, dog skal jeg have lavet en anden løsning med bindebåndet. 
Lige nu er det bare skråbånd, men det har jo ikke nogen pæn afslutning, så tror jeg syer det på noget bredere silkebånd.  Det ville også pynte at båndet var lidt bredere.
Bestemt ikke den sidste jeg har syet af denne model.

9 kommentarer:

  1. Den er sq da skide flot.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Michelle. Og når jeg så lige er blevet lidt sommerbrun og har sat mit hår, så skal det nok blive lækkert ;-)

      Slet
  2. Den er super flot, og den er god til dig :o)

    Jeg kan godt lide orange, men kan ikke selv bruge den farve, jeg er til pasteller.

    Ha´en dejlig forårsdag :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ejer heller intet andet i orange. Men stofferne passede bare så godt sammen, at jeg var nødt til at lave den :-)

      Slet
  3. Hvor blev du fin;) du kan også bruge det blomstret stof og sy skråbåndet på, det ville give en fin helhed;)
    God dag til dig;)
    KH Sussie:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror bare det bliver for tykt desværre. Det er jo nødt til at ligge dobbelt, for at det giver en pæn sløjfe bagpå.

      Slet
    2. tænkte at det kun var bagpå det skulle være, skråbåndet er fint foran....svært når jeg ikke lige er ved siden af og kan vise det;) men sikker på du finder en løsning som er god..KH Sussie:)

      Slet
  4. Hmmm, kan da være man skal gå mere i kjole i Danmark. Det er lækkert og feminint, og ikke mindst behageligt. Derudover siges det at "drengene/mændende" synes det er lækkert at se os i kjoler.

    Synes det er en rigtig sød kjole og vild med detaljen med knapperne i kraven, giver lige DET ekstra har også en del af de t-shirts og kan godt li ideen. ang. båndet. så kunne du jo stryge det der hvide noget bagpå det stof du vil bruge, folde også sy sammen. (mener de kaldte det vaseline noget de stygede på for at gøre det stivere)

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin og den klæder dig super godt. Flot detalje med knappe pynten foroven :0)

    SvarSlet