25. april 2012

Elf Fantasy Fair - Dag 2

Søndagen havde vi valgt at gøre lidt mindre ud af vores udklædninger. Både for bedre at kunne kigge på boderne, og fordi man ikke orker at være klistret helt til to dage i træk. Jeg havde derfor genbrugt lidt af mit kostume fra sidste år, og Mor havde brugt en af hendes middelalderkjoler.





Der er selvfølgelig kostume konkurrencer, og det så vi om søndagen. 
Her lidt billeder af nogle af deltagerne;








Det var disse to, meget uhyggelige figurer, der symboliserer livet og døden, der vandt.

Lidt kostumer fra søndagen;






Det er virkelig turen værd, og kan kun stærkt anbefale andre at tage af sted. Jeg synes klart det er sjovest, hvis man selv er klædt ud, men det er overhovedet ikke et must, hvis man ikke har lyst. Som sagt var der virkelig mange spændende boder med flot kunsthåndværk, det viser jeg i morgen.

3 kommentarer:

  1. Ser super fedt ud! mit eneste "men" er jeg fatter ikke en klap hvis det bare lyder tysk!Går helt i psykisk baglås. (traumatiseret af en pænt sagt "knapt så god" tysklærer, nu hvor jeg er voksen og ved mere havde jeg nok sagsøgt hende. Men det er jo i fortiden).

    Men at have en GOD undskyldning for at finde kostumerne frem igen, det kunne være fedt! Har hele 3! og en kappe, og en hat!

    SvarSlet
    Svar
    1. Alt foregår faktisk på engelsk, og alle Hollændere er ligeså gode til engelsk, som vi er her i Danmark. Jeg synes derfor ikke sproget er noget problem. Hollandsk lyder heller ikke som tysk. Faktisk har de mange ord tilfælles med os, og det er faktisk nemt at læse. Jeg vil sammenligne det lidt med Finsk, da det ikke er lige så nemt som norsk eller svensk.
      Så der er ingen undskyldninger - du SKAL da med nu her til September.

      Slet
  2. Tak :-) Ja sådan en blå manke er ikke helt dårlig. Og ja jeg har en flot mor ;-)

    SvarSlet