9. september 2012

Når et smykke bare Ikke bliver solgt...

Nogle gange kan jeg have et smykke, der bare ikke bliver solgt. Det kan være meget underligt hvorfor der ikke lige er nogle der bider på. Et trick er simpelthen at tage billederne om. Bruge en anden baggrund og nogle andre vinkler. Ofte giver det faktisk pote.

Det har jeg faktisk lige gjort med dette smykke;





Her er det gamle billede, som jeg egentlig syntes var fint, men kan godt se de nye giver et mere lyst indtryk. 



Hvilket billede kan du bedst lide?

Hvis jeg gør det på Amio eller Etsy, er det i øvrigt en god ide at oprettet produktet igen helt fra start. Så kan man samtidig lige tjekke beskrivelsen efter og se om der er noget der, som også kunne gøres bedre.
Bliver smykket stadig ikke bliver solgt, må man kigge på prisen, og se om der kan justeres noget der. Kan der ikke det, ender jeg som regel med at bruge smykket som gave/præmie eller jeg snupper det til mig ;-)
Jeg piller aldrig smykker op, og genbruger perlerne, det synes jeg er synd!
Halskæden her, er jeg dog selv ret lun på, så hvis den ikke snart ryger, så kommer det i mit eget smykkeskrin.

2 kommentarer:

  1. Jeg er også glad for de nye billeder. De fanger også stenens farve bedre. Det andet billede gav bare et mere alfe-agtigt udtryk, som jeg ret godt kunne lide. Og tak for rosen Bettina. Du laver jo også selv nogle rigtig fine ting, som du ved jeg synes ;-)Glæder mig til jeg en dag forhåbentlig får en lille prinsesse der kan passe en af dine kjoler.

    SvarSlet
  2. Har du noget kærlighedsproblem? Jeg kaster en kærlighedsformel til dig for at hjælpe med at løse din kærlighed i dag! Kærlighedsformularer, der aldrig mislykkes. Arbejder selv i de mest vanskelige situationer. E-mail i dag !. Find din sjælskammerat. Ægte healer. Meget overkommelig. Retssager staver. Strong Love Spells.kontakt os
    E-mail: Templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring / Whatsapp: +234 8155 42548-1

    SvarSlet